További információk
Kiszerelés |
---|
No products in the cart.
395 Ft
Kiszerelés |
---|
Elsődlegesen az önálló életet élő, magabiztos, de a mindennapok kellemes pillanatait átélő 20-30 évesek körében kedvelt. Széles körű nemzetközi sikere miatt a Coca-Cola light az Advertising Age magazintól 1990-ben „Az évtized márkája” címet kapta. A Magyarországon 1992-ben bevezetett Coca-Cola light ma a legnépszerűbb energiamentes üdítőital Magyarországon, de világszerte is, és piaca az egészséges életmód terjedése miatt folyamatosan bővül.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A cookie-kat az Ön böngészője tárolja, és olyan funkciókat hajt végre, mint például a webhelyünkre való visszatérés, amelyek Önnek a legérdekesebb és leghasznosabb.
A szigorúan szükséges cookie-t mindig engedélyezni kell, hogy menthessük a cookie-beállítások preferenciáit.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.