Kapcsolódó termékek
Coca-cola 0,25 üveges
Értékelés: 0 / 5200 FtA cég szimbólumának számító márka a vállalat legnagyobb forgalmú terméke és – nem véletlenül – a világ legnépszerűbb üdítőitala is. A testet, a lelket és a gondolatokat felfrissítő Coca-Cola 1886 óta kapható az Egyesült Államokban és kedvencévé vált a fiataloknak illetve mindenkinek, aki annak érzi magát. Magyarországon 1968-ban jelent meg először a jellegzetes kontúrpalack, s azóta számos kiszerelésben kapható. 1985 áprilisában, amikor megváltozott ízben került forgalomba az Egyesült Államokban és Kanadában, az emberek – példa nélküli módon – tiltakozással reagáltak. Három hónappal később az eredeti összetételű üdítőitalt Coca-Cola Classic néven újra árusítani kezdték mindkét országban. A termék népszerűségét jól érzékelteti, hogy az OK után a Coca-Cola a legismertebb kifejezés a világon.
Coca-cola light dobozos 0,33
Értékelés: 0 / 5200 FtTovábbElsődlegesen az önálló életet élő, magabiztos, de a mindennapok kellemes pillanatait átélő 20-30 évesek körében kedvelt. Széles körű nemzetközi sikere miatt a Coca-Cola light az Advertising Age magazintól 1990-ben „Az évtized márkája” címet kapta. A Magyarországon 1992-ben bevezetett Coca-Cola light ma a legnépszerűbb energiamentes üdítőital Magyarországon, de világszerte is, és piaca az egészséges életmód terjedése miatt folyamatosan bővül.
Fanta narancs dob. 0,33
Értékelés: 0 / 5200 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a "jóízű" és "szórakoztató" üdítőital ismert szerte a világon.