Kapcsolódó termékek
Coca-cola light 0,5
Értékelés: 0 / 5285 FtElsődlegesen az önálló életet élő, magabiztos, de a mindennapok kellemes pillanatait átélő 20-30 évesek körében kedvelt. Széles körű nemzetközi sikere miatt a Coca-Cola light az Advertising Age magazintól 1990-ben „Az évtized márkája” címet kapta. A Magyarországon 1992-ben bevezetett Coca-Cola light ma a legnépszerűbb energiamentes üdítőital Magyarországon, de világszerte is, és piaca az egészséges életmód terjedése miatt folyamatosan bővül.
Fanta narancs 0,5
Értékelés: 0 / 5285 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.
Fanta narancs 0,25 üveges
Értékelés: 0 / 5200 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.