A honlapon kiválasztott termékeket e-mailen, telefonon, faxon vagy a webshopon keresztül rendelheti meg. Kérjük, e-mailes rendelés esetén adja meg telefonszámát, a szállítási illetve számlázási címet (utóbbit csak akkor, ha kér Áfá-s számlát)! A webshopon keresztül leadott megrendelés elküldése után a gép azonnal, automatikusan küld egy visszaigazolást a megrendelésről, amely tartalmazza az áru értékét, esetleg a kiszállítás díját, és a fizetendő összeget. Amennyiben ez az értesítés nem érkezik meg Önnek, valamilyen hiba miatt a rendelését biztosan mi sem kaptuk meg!
Megrendelés után minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon, vagy e-mail-ben.
(a megrendelés beérkezése után, legkésőbb 2 munkanapon belül)
Fizetés módja: utánvéttel (az áru átvételekor készpénzben), előreutalással vagy online bankkártyás fizetés a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül.
A honlapon szereplő árak bruttó árak!
Elérhetőségeink:
Tel/fax: 06-1/281-00-15, 06-30/ 9417-385, (italrendelés)
06-30/623 1189 (Mátrix Drops információk)
e-mail: info@italdepo.hu
Személyes átvétel:
Amennyiben a kiszállítást nem kívánja igénybe venni, Önnek lehetősége van a terméket, megrendelését követően telefonon vagy levélben egyeztetett határidőn belül személyesen átvenni budapesti üzletünkben.
Címünk: Budapest, 1194 Hofherr Albert u. 89.
Megközelítés: 194-es vagy 199-es busszal a Határ úti metrótól. (tizedik, Hofherr Albert u.-i megálló)
Nyitva tartás:
Hétfő: | 9 – 17 |
Kedd: | 9 – 17 |
Szerda: | 9 – 17 |
Csütörtök: | 9 – 19 |
Péntek: | 9 – 17 |
Szombat: | 9 – 12 |
Nyitvatartási időn kívül, egyeztetett időpontban is átvehetők a termékek!
Az egyeztetett szó jelentése: amikor mindkét félnek megfelel.
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy bankkártyás fizetés üzletünkben nem lehetséges!
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Szállítás Budapesten 6-22h között:
- 7 990 és 11 999 Ft között a kiszállítás díja 2000 Ft
- 12 000 és 15 999 Ft között a kiszállítás díja 1000 Ft
- 16 000 és 19 999Ft között a kiszállítás díja 500 Ft
- 20 000 Ft felett DÍJTALAN.
- Sürgősségi felár: 2000 Ft (aznapi kiszállítás)
- A szállítási értékek göngyöleg nélkül értendőek!
A teljesítés időpontja:
telefonon történő egyeztetés alapján, LEGHAMARABB a megrendelés másnapján.
A leghamarabb szó nem azonos a legkésőbb szavunkkal. Még csak nem is hasonlít rá.
Sürgős esetben aznapi kiszállítás is lehetséges szállítási kapacitásunk függvényében – Sürgősségi felár: 2000 Ft/rendelés.
Szállítás Vidékre 8-17h között:
Az italok szállítása és kikézbesítése vidékre futárszolgálattal történik, így a szállítás egy munkanapot vesz igénybe a csomag feladása után. (tehát, akár a megrendelés másnapján átvehető a csomag, raktárkészletünk függvényében) A kézbesítés hétköznaponként 8-17 óra között történik. Ha nem sikerül átvenni a csomagot az első kézbesítési kísérlet alkalmával, akkor a futár egy értesítő cédulát hagy, így lehet vele egyeztetni, hogy mikor felel meg mindkét félnek az átvétel. Egyéb esetben a futár másnap ismét megkísérli kikézbesíteni a csomagot.
Fizetés módja: utánvéttel (a futárnak készpénzben az áru átvételekor)
Legkisebb rendelési érték: bruttó 7990 Ft
A kiszállítás és csomagolás díja : 25kg-os csomagig bruttó 2000.-Ft.
Figyelem! Vannak olyan termékek (pl. sörök, 1,5l ásványvíz, pohár,.. stb.. amiket nem lehet csomagként feladni). Az Italdepo fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan elbírálja, a rendelés feladható-e!
Amennyiben a futárcég által történő kiszállítás valamilyen okból nem megfelelő Önnek, kérheti – előzetes kalkuláció alapján – saját autónkkal történő kiszállítást is.
Figyelem! Fontos!
Bevezettük a www.italdepo.hu oldalunkon a bankkártyás fizetést, Barion rendszer segítségével. Rengeteg felesleges munkát vállaltunk ezzel magunkra, mert többen nem veszik figyelembe, hogy vannak súly,- méret és kiszállítási értékhatárok. Ráadásul a Barion rendszernek költségei vannak, melyek a nem teljesíthető megrendelések esetén is minket terhelnek, ezért a következőkre szánjuk el magunkat: amennyiben olyan megrendelést fizetnek ki bankkártyával oldalunkon, amit nem tudunk teljesíteni, csak a kifizetett összeg 99%-át tudjuk visszautalni, mert a nem teljesült megrendeléseknél is a Barion üzemeltetője levonja tőlünk az egy százalékot.
Alább néhány példa:
Érdeklődő kosárba dob 40 zsugorfólia ásványvizet, nyíregyházi szállítással, 2000 Ft szállítási költséggel és bankkártyával fizet. 25 kg helyett, több, mint 360 kg, azaz a kiszállítás nem teljesíthető, vissza kell utalni az összeget.
Érdeklődő kosárba dob 4 rekesz sört, pécsi szállítással, 2000 Ft szállítási költséggel és bankkártyával fizet. 25 kg helyett, több, mint 80 kg, ráadásul rekeszes sört nem lehet becsomagolni, a kiszállítás nem teljesíthető, vissza kell utalni az összeget.
Érdeklődő kosárba dob egy 2.990 Ft-os terméket, a megrendelés nem éri el a kiszállítási limitet, így a gép fel sem kínálja azt, nosza bejelöli az “üzletünkben történő átvétel” opciót, kifizeti bankkártyával, majd amikor felhívjuk, hogy jöhet, közli, hogy Zalaegerszegen lakik, kiszállítást kér! A kiszállítás nem teljesíthető, vissza kell utalni az összeget.
Ez csak néhány megtörtént eset. Pedig állítólag mindenki elmúlt 18 éves.
No ezért vonjuk le az 1%-ot.
Nevezzük el figyelmetlenségi költségnek! Köszönjük megértésüket!
Szállítás külföldre:
Kiszállítás a jelenleg hatályos törvények miatt csak Magyarországon belül lehetséges!
RENDELÉS MENETE WEBSHOPON KERESZTÜL
A Webshop használatához és a vásárláshoz sem nem kell regisztrálni!
Böngészéskor a képre vagy a a termék nevére kattintva, a termékről egy részletesebb leírást és egy nagyobb képet nézhet meg. Virtuális vásárláskor a kiválasztott terméket a “kosárba” gomb megnyomásával helyezheti a kosárba. A kiválasztott termékek a honlap jobb felső sarkában lévő kosárgomb megnyomásával fognak megjelenni. Itt nézheti meg részletesen a kiválasztott termékek listáját, itt tud változtatni rendelésén, és itt nézheti meg a göngyöleg árakat is. Ez még nem jelent vásárlást!
Ha rendelési listáját elkészítette, a jobb oldalon lévő “pénztár” gombot kell megnyomni. Ekkor feljön egy új felület, ahol a kiszállítási adatokat kell kitölteni, majd meg kell nyomni a “megrendelés” gombot. A rendelés elküldése után rendeléséről automatikusan kap egy visszaigazolást, amely azt jelenti, hogy rendelése eljutott vevőszolgálatunkra, de ez még nem jelenti a megrendelés teljesíthetőségét.
Rendelése megérkezése után felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy az áruátvételt (kiszállításnál az időpontot) egyeztessük.