Szénsavas üdítő
Coca-cola dobozos 0,25
220 FtA cég szimbólumának számító márka a vállalat legnagyobb forgalmú terméke és – nem véletlenül – a világ legnépszerűbb üdítőitala is. A testet, a lelket és a gondolatokat felfrissítő Coca-Cola 1886 óta kapható az Egyesült Államokban és kedvencévé vált a fiataloknak illetve mindenkinek, aki annak érzi magát. Magyarországon 1968-ban jelent meg először a jellegzetes kontúrpalack, s azóta számos kiszerelésben kapható. 1985 áprilisában, amikor megváltozott ízben került forgalomba az Egyesült Államokban és Kanadában, az emberek – példa nélküli módon – tiltakozással reagáltak. Három hónappal később az eredeti összetételű üdítőitalt Coca-Cola Classic néven újra árusítani kezdték mindkét országban. A termék népszerűségét jól érzékelteti, hogy az OK után a Coca-Cola a legismertebb kifejezés a világon.
Fever Tree Prémium Tonic 200ml
600 FtA legfinomabb növényi olajok forrásvízzel vegyítve a legkiválóbb, frissítő és aromás Fever tree tonikot adják. Elnyerte a 2006-os Sebastian Gourmet díjat.
A Fever tree a kinint tartalmazó cinchona fa köznapi angol elnevezése. A Fever tree, avagy lázfa elnevezés emlékeztet minket arra, mire is használták oly sokáig a kinint: lázcsillapító, gyulladáscsökkentő hatása miatt a malária elleni védekezés legfőbb eszköze volt sok évszázadon keresztül. A szóbeszéd szerint keserű íze miatt kezdték a brit gyarmatosítók a kinint ginnel keverni és így terjedt el aztán a gin tonik.1724 Tonic Water 0,2 ×××
850 FtAz 1724 tonik egy magas minőségű ital, amely arról a tengerszint feletti magasságról kapta a nevét, ahonnan a kézzel szedett kinin származik. Meglehetősen ritka egy tonik és más termék esetében is, hogy ilyen pontosan meghatározzák a felhasznált növény származási helyét. Ez a hely 1724 méter magasan a perui Andokban, az Inka Ösvényen található. A kiváló minőségű kinin mellett forrásvizet és egyéb ízesítőket használnak fel az 1724 tonik készítésekor.
A legtöbb toniktól eltérő, egyedi ízzel rendelkezik, kevésbé keserű, igen kellemes, enyhén mandarinra emlékeztető aromákkal. Lágyan szénsavas (kisméretű buborékokkal), hasonlóan a legjobb Champagne-okhoz. A tisztaságot eszünkbe juttató üvegben kapható. Önmagában, és természetesen koktélokhoz is kiválóan alkalmas.
Angry Birds Paradise 0,33 szénsavas üdítőital
280 FtTovábbA Nokia évek óta tartó botladozása után szakértők szerint mára az Angry Birds vált Finnország legismertebb, legnépszerűbb és legértékesebb márkanevévé. A roppant egyszerű, de több százmillió letöltésnél járó mobilos játékról a fejlesztő Rovio egyre újabb bőröket húz le, a folytatások, kiegészítők, plüssfigurák, és az Angry Birds-vidámpark után pedig itt a legújabb sikertörténet, az Angry Birds-üdítőital.
A gyümölcsös ízekben kapható dobozos üdítő pár hét alatt meghódította Finnországot, a felmérések szeint többet isznak belőle a finnek, mint Coke-ból és Pepsiből, gyakorlatilag egyik napról a másikra az ország legnépszerűbb italává vált. Aki már kóstolta, azt állítja, egészen jó az íze, és sokkal inkább a gyümölcs dominál benne mint a cukor. A játék összes szereplőjének saját csomagolása és ízösszeállítása van, a piros madár üdítője epres, a kéké áfonyás, a sárgáé citromos, a gonosz malacoké lime-os, és így tovább (összesen 15 ízben kapható az üdítő).
forrás: index
Angry Birds Tropic 0,33 szénsavas üdítőital
280 FtTovábbA Nokia évek óta tartó botladozása után szakértők szerint mára az Angry Birds vált Finnország legismertebb, legnépszerűbb és legértékesebb márkanevévé. A roppant egyszerű, de több százmillió letöltésnél járó mobilos játékról a fejlesztő Rovio egyre újabb bőröket húz le, a folytatások, kiegészítők, plüssfigurák, és az Angry Birds-vidámpark után pedig itt a legújabb sikertörténet, az Angry Birds-üdítőital.
A gyümölcsös ízekben kapható dobozos üdítő pár hét alatt meghódította Finnországot, a felmérések szeint többet isznak belőle a finnek, mint Coke-ból és Pepsiből, gyakorlatilag egyik napról a másikra az ország legnépszerűbb italává vált. Aki már kóstolta, azt állítja, egészen jó az íze, és sokkal inkább a gyümölcs dominál benne mint a cukor. A játék összes szereplőjének saját csomagolása és ízösszeállítása van, a piros madár üdítője epres, a kéké áfonyás, a sárgáé citromos, a gonosz malacoké lime-os, és így tovább (összesen 15 ízben kapható az üdítő).
forrás:index
Fever Tree Ginger Ale 200ml
600 FtHárom, különleges minőségű gyömbérfajta felhasználásával készülő prémium üdítőital, könnyed forrásvízzel. Hűsítő ital, de tökéletes koktélokba is. Sima, gyengéd ital, a gyömbér csípőssége kevésbé van előtérben.
Mostanáig a kiváló minőségű, generációk óta tökéletesített szeszes italokat csak gyenge minőségű szódával, tonikkal és egyéb üdítőkkel lehetett keverni, mely elrontotta az összhatást. Ezen szerettek volna javítani a Fever Tree prémium üdítők megálmodói, az eredmény pedig nagyszerű, minőségi gyömbérsör, prémium limonádé, tonik és szódavíz.
összetevők: Forrásvíz, nádcukor, citromlé, citromsav, természetes gyömbér, aroma, karamell.
Bundaberg Ginger Beer 0,375
750 FtTovábbHagyományos recept alapján, valódi gyömbér felhasználásával készült ausztrál gyömbérsör. Nem tartalmaz mesterséges színező- és ízesítőanyagokat. Sikerét karakteres aromájának köszönheti: fűszeres, nem túl édes, nem túl csípős, egy lehelletnyi trópusi gyümölcsösséggel.
Coca Cola Life 0,355 (USA) ×××
390 FtTovábbTermészetes édesítőszert is tartalmaz a Coca-Cola újdonsága a Life. Hosszú évek, és az egészségre finoman szólva nem pozitívan ható aszpartámos light-ok után, végre sztívia került (nádcukor mellett) a legnépszerűbb szénsavas üdítőitalba. 1 dl így csupán 27 kalóriát tartalmaz, és bár ettől még nem lesz egészség bajnok, a hagyományos „piroshoz” képest ez előre lépés. Ráadásul, a megújult dobozon, a szívünknek oly kedves trikolór látható, és bár az USA-ból érkezett, nagyon vagány a mi nemzeti színeinkben!
Coca-cola 0,25 üveges
260 FtA cég szimbólumának számító márka a vállalat legnagyobb forgalmú terméke és – nem véletlenül – a világ legnépszerűbb üdítőitala is. A testet, a lelket és a gondolatokat felfrissítő Coca-Cola 1886 óta kapható az Egyesült Államokban és kedvencévé vált a fiataloknak illetve mindenkinek, aki annak érzi magát. Magyarországon 1968-ban jelent meg először a jellegzetes kontúrpalack, s azóta számos kiszerelésben kapható. 1985 áprilisában, amikor megváltozott ízben került forgalomba az Egyesült Államokban és Kanadában, az emberek – példa nélküli módon – tiltakozással reagáltak. Három hónappal később az eredeti összetételű üdítőitalt Coca-Cola Classic néven újra árusítani kezdték mindkét országban. A termék népszerűségét jól érzékelteti, hogy az OK után a Coca-Cola a legismertebb kifejezés a világon.
Coca-cola 0,5
340 FtA cég szimbólumának számító márka a vállalat legnagyobb forgalmú terméke és – nem véletlenül – a világ legnépszerűbb üdítőitala is. A testet, a lelket és a gondolatokat felfrissítő Coca-Cola 1886 óta kapható az Egyesült Államokban és kedvencévé vált a fiataloknak illetve mindenkinek, aki annak érzi magát. Magyarországon 1968-ban jelent meg először a jellegzetes kontúrpalack, s azóta számos kiszerelésben kapható. 1985 áprilisában, amikor megváltozott ízben került forgalomba az Egyesült Államokban és Kanadában, az emberek – példa nélküli módon – tiltakozással reagáltak. Három hónappal később az eredeti összetételű üdítőitalt Coca-Cola Classic néven újra árusítani kezdték mindkét országban. A termék népszerűségét jól érzékelteti, hogy az OK után a Coca-Cola a legismertebb kifejezés a világon.
Coca-cola dobozos 0,33
250 FtA cég szimbólumának számító márka a vállalat legnagyobb forgalmú terméke és – nem véletlenül – a világ legnépszerűbb üdítőitala is. A testet, a lelket és a gondolatokat felfrissítő Coca-Cola 1886 óta kapható az Egyesült Államokban és kedvencévé vált a fiataloknak illetve mindenkinek, aki annak érzi magát. Magyarországon 1968-ban jelent meg először a jellegzetes kontúrpalack, s azóta számos kiszerelésben kapható. 1985 áprilisában, amikor megváltozott ízben került forgalomba az Egyesült Államokban és Kanadában, az emberek – példa nélküli módon – tiltakozással reagáltak. Három hónappal később az eredeti összetételű üdítőitalt Coca-Cola Classic néven újra árusítani kezdték mindkét országban. A termék népszerűségét jól érzékelteti, hogy az OK után a Coca-Cola a legismertebb kifejezés a világon.
Coca-cola light 0,5
340 FtElsődlegesen az önálló életet élő, magabiztos, de a mindennapok kellemes pillanatait átélő 20-30 évesek körében kedvelt. Széles körű nemzetközi sikere miatt a Coca-Cola light az Advertising Age magazintól 1990-ben „Az évtized márkája” címet kapta. A Magyarországon 1992-ben bevezetett Coca-Cola light ma a legnépszerűbb energiamentes üdítőital Magyarországon, de világszerte is, és piaca az egészséges életmód terjedése miatt folyamatosan bővül.
Coca-cola light dobozos 0,33
200 FtTovábbElsődlegesen az önálló életet élő, magabiztos, de a mindennapok kellemes pillanatait átélő 20-30 évesek körében kedvelt. Széles körű nemzetközi sikere miatt a Coca-Cola light az Advertising Age magazintól 1990-ben „Az évtized márkája” címet kapta. A Magyarországon 1992-ben bevezetett Coca-Cola light ma a legnépszerűbb energiamentes üdítőital Magyarországon, de világszerte is, és piaca az egészséges életmód terjedése miatt folyamatosan bővül.
Thomas Henry tonik 200ml ×××
520 FtTovábbA Thomas Henry egy rendkívül fiatal, 2010-ben alapult német márka, ami elsősorban azt tűzte ki célul, hogy elkészítse a világ legjobb “bitter lemon” üdítőjét. Jelenleg prémium tonik variációikat és egyéb szénsavas üdítőiket népszerűsítik a világ rengeteg pontján.
A Thomas Henry Tonic Water különlegesen friss ízét igen magas kinin tartalmának és finom virágos-citrusos aromájának köszönheti. Ajánlott koktél: Gin & Tonic
Elsősorban a hagyományosabb, citrus vezérelte valamint a London Dry ginekhez ajánljuk.
Fanta narancs dobozos 0,25
220 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.
Fanta narancs 0,25 üveges
260 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.
Fanta narancs 0,5
340 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.
Fanta narancs 1,75L
500 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.
Fanta narancs dobozos 0,33
250 FtA narancsízű szénsavas üdítőitalok rangsorában a Fanta áll a világon az első helyen, és ezzel a világpiac egyharmadát tudhatja magáénak. A legnagyobbrészt tinédzserek által kedvelt ital 189 országban kapható. A teljes értékesítés 40%-a Európában zajlik, a világon a legtöbb Fanta Németországban, Brazíliában, Mexikóban, Thaiföldön és Japánban fogy. A fiatalok körében a Fanta ma mint a “jóízű” és “szórakoztató” üdítőital ismert szerte a világon.
Fentimans ginger beer (üveges gyömbérsör) 0,275 ×××
800 FtErjesztett szénsavas gyömbérital. A Fentimans gyömbérital készítése a legfinomabb kínai gyömbérgyökér erjesztésével kezdődik, majd hagyományos eljárással készítik természetes összetevők hozzáadásával.
Eredetileg a Fentimans növényi alapú üdítőitalait kőedényekben szállították és árulták háztól-házig, miközben az italok erjedése folytatódott tovább. Thomas Fentiman ükapjának köszönhetően később pasztörizálták és palackozták az italokat, így hosszabb ideig megmaradhatott üdítő frissességük.
Fentimans mandarin és narancs 275ml
800 FtMinden palack Fentimans narancsos mandarin, több mint 30% tiszta mandarinlevet tartalmaz, kiegészítve a sevillai narancs természetes ízével. Az eredmény olyan, mintha csak friss gyümölcsöket facsartunk volna ki.
Eredetileg a Fentimans növényi alapú üdítőitalait kőedényekben szállították és árulták háztól-házig, miközben az italok erjedése folytatódott tovább. Thomas Fentiman ükapjának köszönhetően később pasztörizálták és palackozták az italokat, így hosszabb ideig megmaradhatott üdítő frissességük.
J.Gasco Ginger Ale 0,2 ×××
550 FtPrémium kategóriás gyömbér az olasz J.Gasco-tól, mely minőségben messze fölötte áll az átlagos, gyömbér-szerű italoknak. A friss és fűszeres gyömbér határozottan jelen van, de simasága folytán tökéletesen kiegészíti a koktélokat, nem nyomja el a többi összetevőt.
Barr Ginger beer 0,33 dob. (alkoholmentes gyömbérsör)
290 FtTovábbA “Ginger Beer” elnevezés alatt az egész világon a csípős-gyömbéres limonádét ismerik, amelyet különböző, egyedi recept alapján gyártanak a világ több pontján. A termék a “sör” nevet azért kapta, mert eredetileg úgy főzték, mint a sört. Különösen Amerikában és Angliában értékeltek a fogyasztók ezt a zamatos, frissítő nedűt a XIX. században. Természetesen e nagyszerű italnak egyre több kedvelője akad szerte a világon, még akkor is, ha ma már nem sörfőzdében készül.
LemonSoda 0,33 dobozos ×××
320 FtLemonSoda: a hamisítatlan olasz limonádé
Itália nemzeti üdítőitala megérkezett az italdepo-ba. 12%-nyi valódi gyümölcsvelőt tartalmaz és mentes színezőanyagoktól és tartósítószerektől. Délről érkezett (Szicília-Calabria), ahol tudják, mi az igazi, nyári szomjoltó!
Thomas Henry Mystic Mango 0,2
500 FtTovábbA Thomas Henry egy rendkívül fiatal, 2010-ben alapult német márka, ami elsősorban azt tűzte ki célul, hogy elkészítse a világ legjobb “bitter lemon” üdítőjét. Jelenleg prémium tonik variációikat és egyéb szénsavas üdítőiket népszerűsítik a világ rengeteg pontján.
A mango egyedi édessége a fanyar és titokzatos pitanga gyümölcs ízével kombinálva. Magában, vagy jégre töltve ajánljuk. Ajánlott koktél: Mystic & Spice (TH Mystic Mango fűszeres rummal, pl. Captain Black Spiced, vagy Sailor Jerry)
Fever Tree Prémium Ginger Beer 200ml ×××
600 FtDíjnyertes gyömbérsört alkottak három nagyszerű fajtából: Nigeria, Cochin és Elefántcsontpart vidékéről származó gyömbérfajta izgalmas keveréke. Hűsítő ital, de tökéletes Dark&Stormy és Moscow Mule koktélokba is.
Mostanáig a kiváló minőségű, generációk óta tökéletesített szeszes italokat csak gyenge minőségű szódával, tonikkal és egyéb üdítőkkel lehetett keverni, mely elrontotta az összhatást. Ezen szerettek volna javítani a Fever Tree prémium üdítők megálmodói, az eredmény pedig nagyszerű, minőségi gyömbérsör, prémium limonádé, tonik és szódavíz.
Orangina 0,25 üveges ×××
260 FtTovábbAz Orangina Franciaország nemzeti üdítőitala, egy világhírű nemzetközi márka, amely sikere 1936 óta töretlen. Egyedi, vonzó megjelenésével és természetes ízvilágával mára több mint 50 ország kedvelt terméke. Különleges megjelenésén kívül, kirobbanó természetes íze és valódi gyümölcsrost tartalma teszi egyedivé.
12% gyümölcs tartalommal, 2 % gyümölcs rosttal, alacsony cukor és szénsav tartalommal, természetes színezékkel, tartósítószer nélkül készül.
A tökéletes élmény eléréséhez fogyasztás előtt felrázandó, hogy a narancs rostok elkeveredjenek a frissítő üdítőben.
Orangina 0,33 dobozos ×××
330 FtTovábbOrangina 0,33 dobozos
Az Orangina a két világégés között született Marseilles-ben, az Élelmiszer Vásáron. Itt találkozott Leon (nem a profi) Béton a spanyol gyógyszerész Dr. Trigo-val, akinek volt egy “találmánya”, a Naranjina. Az új név egy évvel később (1936-ban) tűnt fel először, Európán kívül Észak-Afrikában is (akkoriban Algéria még francia befolyás alatt állt). A titok vélhetően abból állt, hogy eltérően a mai műanyag üdítőktől, ekkor még gyümölcskoncentrátumot (narancs, citrom, grape fruit, mandarin), narancspépet, narancshéj- kivonatot tartalmazott. A Gondviselésnek köszönhetően ma is mentes aromáktól és színező anyagoktól, így Franciaország első számú üdítő italát bátran ajánljuk.
Felbontás előtt célszerű kissé felrázni!Orangina 1,4 PET ×××
460 FtTovábbAz Orangina a két világégés között született Marseilles-ben, az Élelmiszer Vásáron. Itt találkozott Leon (nem a profi) Béton a spanyol gyógyszerész Dr. Trigo-val, akinek volt egy “találmánya”, a Naranjina. Az új név egy évvel később (1936-ban) tűnt fel először, Európán kívül Észak-Afrikában is (akkoriban Algéria még francia befolyás alatt állt). A titok vélhetően abból állt, hogy eltérően a mai műanyag üdítőktől, ekkor még gyümölcskoncentrátumot (narancs, citrom, grape fruit, mandarin), narancspépet, narancshéj- kivonatot tartalmazott. A Gondviselésnek köszönhetően ma is mentes aromáktól és színező anyagoktól, így Franciaország első számú üdítő italát bátran ajánljuk.
Felbontás előtt célszerű kissé felrázni!Fentimans Curiosity (fűszeres) Cola 0,275 ×××
800 FtEredetileg a Fentimans növényi alapú üdítőitalait kőedényekben szállították és árulták háztól-házig, miközben az italok erjedése folytatódott tovább. Thomas Fentiman ükapjának köszönhetően később pasztörizálták és palackozták az italokat, így hosszabb ideig megmaradhatott üdítő frissességük.
Természetesen erjesztett szénsavas üdítőital. Amerika első számú kólája, természetesen erjesztett szénsavas üdítőital, mely az erjedés során minimális alkoholtartalomra tesz szert (max. 0,5%).San Benedetto Aranciata Zero 0,75 ×××
390 FtSan Benedetto Aranciata Zero 0,75
San Benedetto ásványvíz alapú, csökkentett energiatartalmú, szénsavas,narancsos szomjoltó Itáliából, praktikus 0,75-ös Pet palackban.
Az üdít?italok világában a narancs íz igazi klasszikusnak számít, milliók kedvence világszerte. Szinte kötelez?, hogy minden italgyártó kínálatában legyen narancs ízesítés? ital. A rengeteg narancsos üdít? ellenére még ezt az ízt is lehet különlegessé tenni, ha az alapanyagokat gondosan válogatjuk! A narancsos San Benedetto szénsavas ital kristálytiszta ásványvízb?l készül, melyet szén-dioxiddal dúsítanak, ezzel fokozva az ízélményt. Az ital ráadásul cukormentes, így igen széles körben érhet? el frissít? hatása.
San Benedetto Ginger Zero 0,75
260 FtTovábbSan Benedetto Ginger Zero 0,75
San Benedetto ásványvíz alapú, csökkentett energiatartalmú, szénsavas, édes-keserű (gyömbéres) szomjoltó Itáliából, praktikus 0,75-ös Pet palackban.
Egy üdítővel kapcsolatban jogos elvárás, hogy kellemes ízű és frissítő legyen egyszerre. A közkedvelt alap ízeken kívül a San Benedetto kínálatában a különleges ízvilágú üdítők is megtalálhatók, melyek gyorsan a kedvencei lehetnek! A San Benedetto keserű-gyömbér ízű szénsavas üdítőjében egyszerre érezheti a gyömbér édeskés ízét némi keserű ízzel keverve. Az összhatás rendkívül egyedi, ugyanakkor nagyon kellemes. Az üdítő cukormentes, így bárki nyugodtan élvezheti!
Vigyázat! Semmi köze a csupa cukor gyömbér üdítőkhöz! Valóban egyedi ízvilág.San Benedetto Limone Zero 0,75 ×××
390 FtSan Benedetto Limone Zero 0,75
San Benedetto ásványvíz alapú, csökkentett energiatartalmú, szénsavas, citromos szomjoltó Itáliából, praktikus 0,75-ös Pet palackban
A narancs mellett a citrom is igazi klasszikusnak számít, ha az üdítőitalok ízesítéséről van szó, sosem megy ki a divatból. A közkedvelt citromos íz természetesen a San Benedetto kínálatában is elérhető, ráadásul cukormentes változatban! A San Benedetto Zero citromos üdítőital kitűnően frissít, akár melegebb, akár hűvösebb az idő, savanykás, citromos íze miatt pedig kiváló szomjoltó. Cukormentessége miatt bárki büntetlenül élvezheti, hiszen nem hizlal, és egészségesebb is!.
San Benedetto Pompelmo Zero 0,75 ×××
390 FtSan Benedetto Pompelmo Zero 0,75
San Benedetto ásványvíz alapú, csökkentett energiatartalmú, szénsavas, keser? grape fruit-os szomjoltó Itáliából, praktikus 0,75-ös Pet palackban.
A citrusfélék igen közkedvelt gyümölcsök mind önmagukban, mind pedig ital formájában. A grapefruit különleges ízével sokakat meghódított már, nem csoda, hogy felmerült az igény a grapefruit ízesítés? üdít?k iránt. A San Bendetto teljesítette ezt, ráadásul cukormentesen, hogy bárki büntetlenül élvezhesse! A San Benedetto cukormentes grapefruit íz?, szénsavas üdít?je kellemes, savanyú-kesernyés ízével kiválóan oltja a szomjat, és hosszan tartó felfrissülést nyújt minden id?ben.
Sprite 0,5
340 FtKülönösen népszerű azon tizenévesek körében, akik a dinamikus nemzedéket képviselik, most alakulnak ki személyiségük alapvető vonásai, de bátran vállalják életfilozófiájukat és értékeiket. Életfilozófiájuk, amit a Sprite szlogen is sugall: „Bízz önmagadban!”. A cukormentes „light” változat 1974-ben került piacra. A világ harmadik legnépszerűbb szénsavas üdítőjeként a Sprite ma piacvezető kategóriájában.
Sprite 1,75L
500 FtKülönösen népszerű azon tizenévesek körében, akik a dinamikus nemzedéket képviselik, most alakulnak ki személyiségük alapvető vonásai, de bátran vállalják életfilozófiájukat és értékeiket. Életfilozófiájuk, amit a Sprite szlogen is sugall: „Bízz önmagadban!”. A cukormentes „light” változat 1974-ben került piacra. A világ harmadik legnépszerűbb szénsavas üdítőjeként a Sprite ma piacvezető kategóriájában.
Fever Tree Raspberry Rhubarb Tonic Water 200ml
600 FtTiszta, szénsavas tonik málnás-rebarbarás ízesítéssel.
Mostanáig a kiváló minőségű, generációk óta tökéletesített szeszes italokat csak gyenge minőségű szódával, tonikkal és egyéb üdítőkkel lehetett keverni, mely elrontotta az összhatást. Ezen szerettek volna javítani a Fever Tree prémium üdítők megálmodói, az eredmény pedig nagyszerű, minőségi gyömbérsör, prémium limonádé, tonik és szódavíz.